Firma na co dzień

firefox Każda firma musi zadbać o swoją markę, możliwie jak najczęściej przypominając o swoim istnieniu przynajmniej tym najważniejszym klientom. Jak to zrobić? Rozwiązanie jest proste, zwłaszcza w dobie aparatów cyfrowych i wysokiej jakości szybkich drukarek. Jaki jest przedmiot, który pozwoli przypomnieć o udanej transakcji każdego dnia? No właśnie. Kalendarze firmowe stały się od jakiegoś czasu bardzo ciekawym upominkiem stworzonym właśnie z myślą o kliencie. Przygotowanie większej ilości takich gadżetów nie jest zbyt kosztowne, nawet jak na czasy recesji gospodarczej, natomiast niewątpliwie są one interesującym akcentem na zakończenie profesjonalnie przeprowadzonej transakcji. Kalendarze trójdzielne, dwudzielne, książkowe czy biurkowe- nie ma najmniejszego znaczenia, bo dla nas, z punktu widzenia promocji i atrakcyjności firmy wystarczy, żeby wykorzystywały jakieś motywy firmowe- zdjęcia produktów, firmowe logo czy, co jest ostatnio szczególnie modne- zdjęcia z momentu sfinalizowania zakupu. Taka drobna pamiątka- upominek, która jest wprawdzie reklamą może średnio efektywną, ale za to doskonałym narzędziem do zatrzymania klienta w firmie na dłużej.

Gadżety wirtualne

Przeniesieni części działalności do wirtualnej rzeczywistości pozwala nie tylko dokonać sporych oszczędności, ale też umożliwia dystrybucję specjalnych gadżetów. Warto pamiętać, że partnerzy biznesowi i klienci to także ludzie najczęściej posiadający używane komputery, więc można ten fakt wykorzystać. Zdjęcia produktów, o ile są wykonane artystycznie i ładnie współgrają z tłem, mogą być świetną, oryginalną tapetą, która z powodzeniem może zastąpić trywialne widoczki. Do tego małe, zgrabne firmowe logo i reklama jak się patrzy. Albo firmowy wygaszacz ekranu. Jeśli zaś specyfika prowadzonej działalności daje taką możliwość to warto przemyśleć kwestię gry on-line, która w jakiś luźny, może nawet humorystyczny sposób wiązałaby się tematycznie z branżą, w której działa firma. Wydaje się to z pozoru pomysłem nieco dziwnym, ale firm, które sprawdziły skuteczność takich metod jest całkiem sporo, co potwierdza, że internet jako nośnik reklamowo- informacyjny odgrywać zaczyna poważną rolę. Wykonanie wirtualnego gadżetu nie zabiera dużo czasu, ważny jest tak naprawdę przede wszystkim pomysł na to, jak internautę ściągnąć na własną stronę i zachęcić do pozostania na niej.